Ίαν Σκοτ: «Δεν φανταζόμουν ότι θα γινόμουν τόσο διάσημος αμέσως μετά τo "sextape" της Τζούλιας»


Τέσσερις μήνες μετά τη συμμετοχή στη «ροζ» ταινία με την Τζούλια, ο Ίαν Σκοτ μιλάει για όλα όσα άλλαξαν τον τελευταίο καιρό....






Μιλάς σήμερα με την Τζούλια;

Έχουμε να μιλήσουμε από τότε που ήρθα στην Αθήνα για να συμμετάσχω ως guest star στην έκ­θεση «Erotica». Κάθισα λίγες μέρες στη χώρα σας, αλλά ήταν ωραία.



Γνωρίζεις ότι αυτές τις μέρες απασχολεί και πάλι τα media με ένα σκάνδαλο, στο οποίο εμπλέκεται και γιος βουλευτή;

Η αλήθεια είναι ότι δεν μιλάμε, οπότε δεν μπορώ να γνωρίζω τι συμβαίνει. Αυτό που λες πρώτη φορά το ακούω.



Περίμενες ότι μέσα σε ένα βράδυ θα γι­νόσουν διάσημος στην Ελλάδα και ότι τα media θα σε κυνηγούσαν για μία σου συνέντευξη;

Ούτε που το φανταζόμουν ότι ύστερα από αυτή την ταινία θα δημιουργούνταν τέτοι­ος ντόρος. Δεν το περίμενα. Μπο­ρώ να σου πω ότι είμαι και εντυ­πωσιασμένος από το ενδιαφέρον που δείχνουν για μένα, τη ζωή μου και την καριέρα μου τα ελλη­νικά media αλλά και οι Έλληνες. Όταν ήρθα στη χώρα σας, υπήρ­χαν πολλοί που ήθελαν να μου μιλήσουν, να μάθουν φιλικά για τη ζωή μου, τι κάνω στη Γαλλία. Γνώριζα πριν από τη συμμετοχή μου στη «ροζ» ταινία ότι η Τζού­λια ήταν πολύ διάσημη στην Ελ­λάδα, αλλά δεν φανταζόμουν ότι θα γινόμουν τόσο διάσημος αμέ­σως μετά τo «sextape» της.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου