Facebook και λάσπη



Το ποσό τον δέκα χιλιάδων λιρών έλαβε ως αποζημίωση για συκοφαντική δυσφήμηση λόγω ανάρτησης άσεμνων φωτογραφιών από ένα φίλο του στο Facebook ένας φοιτητής της νομικής.

Πρόκειται για τον Ρέιμοντ Μπράις ο οποίος αποζημιώθηκε για συκοφαντική δυσφήμιση  όταν ο 24χρονος Τζέρεμι Μπάρμερ ανέβασε  στην προσωπική του σελίδα στο Facebook εικόνες παιδικής πορνογραφίας.

Εκτός των φωτογραφιών πρόσθεσε ένα  μήνυμα που έγραφε  “Ρέι, σου  αρέσουν  τα παιδιά και είσαι ομοφυλόφιλος γι ‘αυτό πάω  στοίχημα σ’ αρέσουν αυτές οι φωτογραφίες  χα χα.”
Ο Τζέρεμι παραδέχτηκε την ενοχή του στο δικαστήριο το οποίο του επέβαλε εκτός από το πρόστιμο των 10 χιλιάδων λιρών άμισθη εργασία  150 ωρών καθώς και να πληρώσει τα δικαστικά έξοδα του Ρέιμοντ.
Στο πλαίσιο της δικής ο Μπράις είπε “Με αυτά μου την κίνηση εξέθεσα τον Τζέρεμι. Φάνηκε σαν να  είναι ένας παιδεραστής με ομοφυλοφιλικές τάσεις. Το έκανα με  πρόθεση και  κακία. ”
Από την πλευρά του ο Τζέρεμι ανάφερε “Όταν είδα τις  φωτογραφίες ήμουν σοκαρισμένος διότι ήταν αποκρουστικό και αηδιαστικό και σε καμία περίπτωση δεν αντικατόπτριζε τη στάση  ζωή μου.”
“Μου ζήτησε συγγνώμη. Το όλο θέμα έχει οδυνηρό, όχι μόνο για μένα αλλά και  για την οικογένειά μου”, πρόσθεσε.
Ο πατέρας του Τζέρεμι μετά τη δίκη τόνισε “Όταν ο γιος μου, μου  είπε για το τι συνέβη ήμουν πολύ ταραγμένος. Δεν θα μπορούσε να πάει στην πόλη διότι θα βλέπαμε όλοι οι φίλοι του τις φωτογραφίες στο Facebook”.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου