Πλύσιμο αυτοκινήτου σε τιμή πρόκληση-8.500 ευρώ!





Χρειάζεται μέχρι 250 ώρες -πάνω από 10 μέρες- για να καθαρίσει ένα αυτοκίνητο, επιλέγοντας από μια ποικιλία 100 ειδών για το καθάρισμα και το γυάλισμα.

Ο 30χρονος Γκούρχαρν Σαχότα, δημιούργησε την επιχείρησή του πριν από πέντε χρόνια στο Ντέρμπισαϊρ της Αγγλίας. Η σχέση του όμως με το καθάρισμα του αυτοκινήτου ξεκινάει από παλιά, από τότε που έπλενε το αυτοκίνητο του θείου του, του μπαμπά του και των γειτόνων του...

 δωρεάν. Σήμερα συνεχίζει να πλένει αυτοκίνητα όμως αμείβεται γι'αυτό και μάλιστα, καλύτερα από κάθε άλλον που κάνει τη συγκεκριμένη δουλειά-8.500 ευρώ!

Όχι, δεν βάζει χρυσάφι, ούτε διαμάντια στα σφουγγάρια του.Ευτυχώς. Απλώς χρησιμοποιεί τα καλύτερα είδη καθαρισμού και τα πιο εξελιγμένα τεχνολογικά μηχανήματα για να εντοπίσει φθορές και γρατζουνιές που ούτε καν φαίνονται με γυμνό μάτι και, στη συνέχεια, να τα αποκαταστήσει. Και όλα αυτά, σε ένα περιβάλλον, που δεν αφήνει τίποτα να περάσει απαρατήρητο. Στο γκαράζ του σπιτιού του, που έχει μετατραπεί σε χώρο εργασίας, έχει τοποθετήσει σε τοίχους και πάτωμα ειδικά πλακάκια που εισάγονται από την Ιταλία, και λειτουργούν σαν καθρέφτης: δείχνουν στον Σαχότα και την παραμικρή βρωμιά στο αυτοκίνητο.

«Αν έχεις ένα αυτοκίνητο  που αξίζει 650.000 ευρώ, τότε αξίζει να δώσεις μερικές χιλιάδες για να το καθαρίσεις», λέει ο ίδιος, ο οποίος οδηγεί ένα VW Golf. «Αντιμετωπίζω κάθε αυτοκίνητο σα να είναι κάτι το μοναδικό,θέλω όταν φεύγουν από τα χέρια μου να δείχνουν ωραιότερα από κάθε άλλη φορά. Την πρώτη φορά που καθάρισα ένα Ferrari Enzo χρειάστηκα μια εβδομάδα, και όταν προσπάθησα να κοιμηθώ, το μόνο που έβλεπα στον ύπνο μου ήταν Ferrari».

Αρχή με Aston Martin
Το πρώτο αμάξι που καθάρισε «ημι-επαγγελματικά» ήταν μια Aston Martin. Είχε παρακαλέσει τον ιδιοκτήτη καταστήματος που πουλούσε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να του επιτρέψει να το καθαρίσει. Ο ιδιοκτήτης συμφώνησε απρόθυμα αλλά όταν είδε το αποτέλεσμα ξέχασε όλες τις επιφυλάξεις του. Προώθησε μάλιστα τα στοιχεία του Σαχότα σε πελάτες του, οι οποίοι, άρχισαν να απευθύνονται τακτικά στον 30χρονο. Έτσι δημιούργησε την εταιρία του . «Η δουλειά άνθισε. Η φήμη μου εξαπλώθηκε», λέει.  Η πιο καλή στιγμή του ήταν όταν καθάρισε το πιο ακριβό αυτοκίνητο του κόσμου-McLaren F1 GTR, που κοστίζει πάνω από 3,5 εκατομμύρια ευρώ.

Ο Σαχότα αρχίζει το καθάρισμα κάθε αυτοκινήτου με τον ίδιο πάντα τρόπο: με ένα μάλλινο γάντι και νερό με σαπούνι. Έτσι απομακρύνει ό,τι υπάρχει στην επιφάνειά του. Αν δεν φύγει η σκόνη και η βρωμιά, θα δημιουργηθούν γρατσουνιές, επισημαίνει. Χρησιμοποιεί επίσης ένα μικροσκόπιο που κοστίζει πάνω από 6.000 ευρώ, για να εξετάσει το αυτοκίνητο για φθορές που δεν φαίνονται με το μάτι.

Σε γενικές γραμμές πάντως οι οδηγίες που ακολουθεί είναι οι εξής: καθαρίζει πάντα από πάνω προς τα κάτω, χρησιμοποιεί διαφορετικά υφάσματα και προϊόντα καθαρισμού για διαφορετικά σημεία του αυτοκινήτου, αποφεύγει προϊόντα με σιλικόνη γιατί αφήνουν σημάδια, χρησιμοποιεί πετσέτα και όχι δέρμα, για να στεγνώσει το αυτοκίνητο, κάνοντας κυκλικές κινήσεις, ελέγχει τακτικά τα υλικά με τα οποία καθαρίζει, για να είναι βέβαιος ότι είναι πεντακάθαρα... κυρίως όμως, το απολαμβάνει, αφιερώνοντας σε κάθε αυτοκίνητο όσο χρόνο θέλει.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου