Δήλωση-Σοκ: «Πριν λίγα χρόνια πήγαινα κάπου και κρύβανε τις τσάντες τους, με περνούσαν για κλέφτη» [video]



Σε συνέντευξή που έδωσε εκτός από το παιδί 
του, την οικογένεια, τα 
ναρκωτικά, τις τρέλες του, αποκάλυψε πώς πριν βγει στην τηλεόραση, 
πήγαινε κάπου και κρύβανε τις τσάντες τους γιατί τον περνούσαν για 
κλέφτη!



«Ήταν τυχαία η ενασχόληση μου με την τηλεόραση. Εννοείται ότι κέρδισα 
και οικονομικά και σε αναγνωσιμότητα και σε δουλειές απ' αυτό. Έχασα 
όμως πολλές προσωπικές στιγμές. Στην τηλεόραση μπορώ να ασχοληθώ μόνο με
μαγειρική. Μου πρότειναν να κάνω και κάτι άλλο αλλά ήταν για γέλια», 
δηλώνει ο Δημήτρης Σκαρμούτσος στην εκπομπή «Κορίτσια για σπίτι».



Όσο δε για τον γιο του τονίζει: «Ο γιος μου είναι ένα εξαιρετικό παιδί, 
μπαίνει στην εφηβεία. Είναι η αρχή και το τέλος της ζωής μου, αλλά πολύ 
ξεροκέφαλος. Τώρα που ο γιος μου μπαίνει στην εφηβεία εκτιμώ πολύ τον 
πατέρα μου. Πράγματα που έλεγα δεν θα κάνω ποτέ σαν γονιός, τα κάνω!»



Ο Σκαρμούτσος τονίζει: «Έκανα πολλές τρέλες στη ζωή μου, αλλά βρήκα τον 
δρόμο μου». Και παραδέχεται: «Πριν λίγα χρόνια πήγαινα κάπου και κρύβανε
τις τσάντες τους, με περνούσαν για κλέφτη».

gossip-tv.gr

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου