10 γιατί δεν χάνετε κιλά


Έχετε «λιώσει» στη δίαιτα αλλά τα αποτελέσματα είναι απογοητευτικά κάθε φορά που ανεβαίνετε στη ζυγαριά;


Το σίγουρο είναι πως κάτι κάνετε λάθος...




1. Δεν τρώτε αρκετά



Πρέπει να μειώσετε τις θερμίδες που λαμβάνετε καθημερινά προκειμένου να χάσετε βάρος, αλλά είναι σημαντικό να μην το παρακάνετε. Όταν τρώτε λιγότερο από ότι χρειάζεστε για τη βασική βιολογική λειτουργία (περίπου 1200 θερμίδες για τις περισσότερες γυναίκες), το σώμα σας ρίχνει τα φρένα στον μεταβολισμό σας. Αρχίζει επίσης να «σπάει» πολύτιμο για την καύση θερμίδων μυϊκό ιστό προκειμένου να πάρει και ενέργεια. Φάτε τόσο ώστε να μη νιώθετε πείνα, ένα υγιεινό σνακ το πρωί και ένα νωρίς το απόγευμα ανάμεσα στα τρία γεύματα (430 θερμίδες το καθένα ) και θα κρατήσετε σε λειτουργία τον μεταβολισμό σας. «Με το να τρώτε ένα γεύμα κάθε τρεις ή τέσσερις ώρες, θα μείνετε ικανοποιημένοι και θα σας κρατήσει μακριά από την υπερκατανάλωση τροφής αργότερα μέσα στη μέρα».



2. Αποφεύγετε την καφεΐνη



Η καφεΐνη είναι ένα διεγερτικό του κεντρικού νευρικού συστήματος, το οποίο σε καθημερινή βάση μπορεί να αυξήσει τον μεταβολισμό σας κατά 5-8% και άρα να κάψει 98 έως 174 θερμίδες τη μέρα. Ένα φλιτζάνι τσάι μπορεί να αυξήσει τον μεταβολισμό σας κατά 12% σύμφωνα με μια Ιαπωνική μελέτη. Ερευνητές πιστεύουν πως οι αντιοξειδωτικές κατεχίνες στο τσάι ωθούν ακόμη πιο πολύ τον μεταβολισμό να καίει ευκολότερα θερμίδες.



3. Καταναλώνετε λευκούς υδατάνθρακες



Ενισχύστε την πρόσληψη φυτικών ινών μεταβαίνοντας σε ψωμί ολικής άλεσης, ζυμαρικά και καταναλώνοντας περισσότερα φρούτα και λαχανικά. Έρευνα δείχνει ότι ορισμένες φυτικές ίνες μπορούν να στρέψουν την καύση λίπους έως και 30%. Μελέτες δείχνουν πως γυναίκες, οι οποίες καταναλώνουν περισσότερες φυτικές ίνες παίρνουν το λιγότερο δυνατό βάρος κατά τη διάρκεια του χρόνου. Στοχεύστε για περίπου 25 γραμμάρια την ημέρα, ποσότητα που βρίσκεται σε περίπου τρεις μερίδες σε φρούτα και λαχανικά.





4. Το νερό σας είναι σε θερμοκρασία δωματίου



Γερμανοί ερευνητές διαπίστωσαν ότι το να πίνετε 6 φλιτζάνια κρύο νερό την ημέρα μπορεί να αυξήσει τον μεταβολισμό κατά περίπου πενήντα θερμίδες την ημέρα- ποσότητα αρκετή για να χάσετε 5 κιλά σε έναν χρόνο. Η αύξηση μπορεί να έρχεται από την διαδικασία που χρειάζεται το σώμα μας για να ζεστάνει το κρύο νερό και να το προσαρμόσει στη θερμοκρασία του.



5. Το φαγητό σας περιέχει μεταξύ των άλλων και… φυτοφάρμακα



Καναδοί ερευνητές αναφέρουν ότι η δίαιτα με τα περισσότερα οργανοχλώρια (ρύποι δηλαδή, οι οποίοι προέρχονται από τα φυτοφάρμακα και αποθηκεύονται στα λιποκύτταρα), πραγματοποιεί μια βουτιά μεγαλύτερη από τη φυσιολογική στο μεταβολισμό καθώς συμβάλλει στην απώλεια βάρους, πιθανότατα επειδή οι τοξίνες ανακατεύονται με την ενέργεια κατά τη διαδικασία της καύσης. Άλλες έρευνες υποδεικνύουν ότι τα φυτοφάρμακα μπορούν να προκαλέσουν το αντίθετο, δηλαδή αύξηση του σωματικού βάρους. Πάντα να επιλέγετε βιολογικά ροδάκινα, μήλα, πιπεριές, σέλινο, νεκταρίνια, φράουλες, κεράσια, μαρούλι, εισαγόμενα σταφύλια και αχλάδια. Οι μη βιολογικές εκδόσεις τείνουν να περιέχουν μεγαλύτερα επίπεδα φυτοφαρμάκων.



6. Το γεύμα σας έχει έλλειψη πρωτεϊνών



Σιγουρευτείτε πως η πρωτεΐνη αποτελεί συστατικό κάθε σας γεύματος. Το σώμα σας το χρειάζεται για να διατηρηθούν οι μύες σας. Προσθέστε μια μερίδα άπαχο κρέας, δύο κουταλιές της σούπας καρύδια, ή λίγο χαμηλών λιπαρών γιαούρτι σε κάθε γεύμα σας ή σνακ. Η έρευνα δείχνει ότι η πρωτεΐνη, προερχόμενη από κρέας μπορεί να βοηθήσει στην καύση θερμίδων μέχρι και 35%.



7. Η διατροφή σας περιέχει σίδηρο. Πόσο είναι αρκετό;



Οι τροφές πλούσιες σε σίδηρο είναι απαραίτητες διότι μεταφέρουν το οξυγόνο στους μύες σας προκειμένου να κάψουν λίπος. Μέχρι την εμμηνόπαυση, οι γυναίκες χάνουν σίδηρο κάθε μήνα εξαιτίας της περιόδου. Αν ανεφοδιάσετε τις αποθήκες σιδήρου στον οργανισμό σας, δεν διατρέχετε το ρίσκο να έχετε λίγη ενέργεια και έναν χαλαρό μεταβολισμό. Οστρακοειδή, άπαχο κρέας, φασόλια εμπλουτισμένα δημητριακά και σπανάκι αποτελούν τέλειες πηγές σιδήρου.



8. Χάνετε κρίσιμες βιταμίνες



Η βιταμίνη D είναι αναγκαία για τη διατήρηση της εύρυθμης λειτουργίας του μεταβολισμού. Δυστυχώς, οι ερευνητές υπολογίζουν ότι μόνο ένα 4% των Αμερικανών άνω της ηλικίας των πενήντα λαμβάνουν αρκετή ποσότητα από τη διατροφή τους. Μπορείτε να λάβετε το 90% της συνιστώμενης ημερήσιας αξίας (400 IU) με μια μερίδα σολομού. Άλλες καλές πηγές βιταμίνης D αποτελούν ο τόνος, οι γαρίδες, τα τόφου, το εμπλουτισμένο γάλα, τα δημητριακά και τα αυγά.



9. Ήπιατε ένα ποτό, ήπιατε και δεύτερο…



Παραλείψτε το δεύτερο κοκτέιλ. Όταν πίνετε ένα αλκοολούχο ποτό, καίτε λιγότερο λίπος και πολύ πιο αργά από ότι συνήθως γιατί το αλκοόλ χρησιμοποιείται αντίθετα ως …καύσιμο. Δύο μαρτίνι μπορούν να μειώσουν την ικανότητα του σώματός σας να καίει λίπος μέχρι και 73%.



10. Δεν καταναλώνετε αρκετά γαλακτοκομικά



Υπάρχουν κάποιες αποδείξεις ότι η έλλειψη ασβεστίου, κάτι το οποίο είναι συχνό σε πολλές γυναίκες, μπορεί να επιβραδύνει τη λειτουργία του μεταβολισμού, αναφέρουν οι επιστήμονες. Έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση ασβεστίου μέσω γαλακτοκομικών προϊόντων όπως το αποβουτυρωμένο γάλα και το γιαούρτι χαμηλών λιπαρών μπορούν επίσης να μειώσουν την απορρόφηση του λίπους από άλλα τρόφιμα.

Sociable

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου