Ο Τοτός απαντά σε ερωτήσεις [ανέκδοτο]

Η δασκάλα της Α' Δημοτικού έχει πρόβλημα με τον Τοτό .
- Ποιο είναι το πρόβλημά σου , Τοτέ; τον ρωτάει .
- Είμαι πολύ έξυπνος για να ' μαι στην πρώτη τάξη, απαντά ο Τοτός.
Η αδερφή μου είναι στην τρίτη τάξη κι είμαι εξυπνότερος απ' αυτή .
Πιστεύω ότι πρέπει να πάω στην τρίτη κι εγώ .

Η δασκάλα δεν τον άντεχε πλέον . Τον πήγε στο διευθυντή .
Ο διευθυντής συμφώνησε να του κάνουν τεστ κι αν απαντήσει σωστά , να τον βάλουν στην τρίτη τάξη .

- Πόσο κάνουν 3 Χ 3; τον ρωτάει ο διευθυντής .
- 9, απαντάει ο Τοτός .
- 3 Χ 13;
- 39
Ακολούθησαν κι άλλες ερωτήσεις κι απαντούσε σωστά ο Τοτός .

Μετά ήρθε η σειρά της δασκάλας για ερωτήσεις. Ρωτάει:
- Τι είναι αυτά που η αγελάδα έχει τέσσερα κι εγώ δυο;
- Τα πόδια.
- Τι έχεις στο παντελόνι σου που εγώ δεν έχω στο δικό μου;
- Τσέπες .
- Τι είναι μαλλιαρό, οβάλ , γλυκό και μέσα υγρό;
- Η καρύδα .
- Τι μπαίνει μέσα σκληρό και ροζ και βγαίνει μαλακό και βρεγμένο ;
Ο διευθυντής ανοίγει διάπλατα τα μάτια του, αλλά , πριν προλάβει να διακόψει , ο Τοτός απαντά :
- Η τσίχλα.
- Τι κάνει ο άντρας όρθιος, η γυναίκα καθιστή και το σκυλί στα τρία πόδια του;
Τα μάτια του διευθυντή ανοίγουν τρομαγμένα, αλλά πριν προλάβει να πει κάτι ,
- Χειραψία , λέει ο Τοτός .

- Και τώρα μερικές ερωτήσεις του στυλ " Τι είμαι εγώ ".
Αρχίζω:
- Χώνεις τα παλούκια σου μέσα μου . Με πιέζεις , με καρφώνεις κι εγώ ανεβαίνω . Δεν προλαβαίνεις να τελειώσεις , κι εγώ βρέχομαι . Tι είμαι ?
- Η σκηνή .
- Βάζεις ένα δάχτυλό σου μέσα μου. Με παίζεις νευρικά. Ο σωστός άντρας αυτό κάνει πρώτα. Τι είμαι ?
Ο διευθυντής κοιτάζει σα χαμένος .
- Η βέρα.
- Είμαι σε διάφορα μεγέθη. Οταν δεν είμαι καλά, στάζω. Οταν με πιάνεις και με αναταράζεις , ανακουφίζομαι . Τι είμαι?
- Η μύτη .
- Είμαι ένα σκληρό δοκάρι με σουβλερή άκρη . Καρφώνομαι με δύναμη τρέμοντας. Τι είμαι?
- Το βέλος , απαντά ο Τοτός .
- Αρχίζω απ ό Μ κι όταν με δοκιμάσεις λιγώνεσαι . Τι είμαι ?
- Το μέλι .
Ο διευθυντής έβγαλε ένα στεναγμό ανακούφισης και είπε :
- Στείλ ' τον στο Πανεπιστήμιο . Εγώ από μέσα μου έδωσα λάθος απαντήσεις σ ' όλες τις ερωτήσεις !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου