Και η Ζέτα δεν έχει κάνει one night stand

Φαίνεται ότι έχει γίνει μόδα το τελευταίο διάστημα οι διάσημες κυρίες της τηλεόρασης να δηλώνουν ότι δεν έχουν κάνει one night stand. Σειρά είχε αυτήν την εβδομάδα η λαμπερή Ζέτα Μακρυπούλια.
''Δεν έχω κάνει. Δεν μου γεννήθηκε στον εγκέφαλο τέτοια ανάγκη. Αν είχα την επιθυμία θα το έκανα και δεν θα με εμπόδιζε κάτι να το τολμήσω. Ξέρεις γιατί; Γιατί η βασική μου αρχή είναι πως ό,τι θέλει ο εγκέφαλος πρέπει να το κάνει. Στον έρωτα δεν χωράνε πρέπει. Η προσωπική μου ζωή... αφορά μόνο εμένα. Το τι κάνω όταν δεν δουλεύω και όταν σβήνουν οι προβολείς δεν αφορά κανέναν άλλον'', δήλωσε η Ζέτα Μακρυπούλια στο Έθνος της Κυριακής.
Ομολογεί ωστόσο ότι έχει συνηθίσει πια τους παπαράτσι, που την κυνηγούν σε κάθε της βήμα... ''Το αντέχω γιατί βλέπω ότι δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Τι να κάνω δηλαδή; Παύω να δίνω όση σημασία έδινα παλαιότερα και ζω τη ζωή μου''.
Όμως η Ζέτα εκείνο που δεν συγχωρεί σε μια σχέση είναι η απιστία:
''Αν απιστήσει κάποιος επέρχεται ρήξη στη σχέση και δεν υπάρχει επιστροφή στη συνέχεια... Αυτός που θα απιστήσει μια φορά θα το ξανακάνει. Πόσο μάλλον όταν ξέρει ότι τον έχεις συγχωρέσει'' δήλωσε.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου