Ροζ sex video-τσόντα DVD της Ελίνας Μπεκάκου?

Η Ελίνα Μπεκάκου, η καυτή ξανθιά του Big Brother, δέχτηκε πρόταση για ροζ DVD-τσόντα από τον Σειρηνάκη. Τι απάντησε η Ελίνα για sex video;
Αμέσως μετά την αποχώρηση της Ελίνας από το Big Brother, ξεκίνησε μια φημολογία που ήθελε την sexy παίκτρια να έχει δεχτεί πρόταση από τον Δημήτρη Σειρηνάκη της Sirina Productions για ροζ DVD-τσόντα. Η Ελίνα Μπεκάκου επιβεβαίωσε το γεγονός και....
μίλησε για το αν θα έκανε πορνό.
«O κ. Σειρηνάκης προσπάθησε να έρθει σε επαφή μαζί μου μέσο της σελίδας μου στο Facebook. Μετά και μέσω κάποιον κοινών γνωστών, για να μου κάνει πρόταση προφανός για ροζ DVD», δήλωσε η Ελίνα του Big Brother επιβεβαιώνοντας τα σενάρια που κυκλοφορούσαν τον τελευταίο καιρό. «Δεν του έδωσα το δικαίωμα να εκφράσει την πρόθεση του αυτή. Σε κάποιο μήνυμα του μάλιστα μου έλεγε “μα πως απορρίπτεις μια πρόταση χωρίς καν να την ακούσεις;”», συμπλήρωσε.
Η Ελίνα του Big Brother προσπαθεί να.... ξεκαθαρίσεi τη θέση της: «Σε καμία περίπτωση δεν θα έκανα κάτι τέτοιο, ο χορός για μένα είναι τρόπος ζωής, η ηλικία μου εξάλλου επιτρέπει και κάποιες υπερβάσεις. Σπουδάζω Χημικός και θέλω να συνεχίσω πάνω σε αυτό τον τομέα, δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι τέτοιο, θα ήταν μεγάλη προσβολή για τους δικούς μου ανθρώπους και στο μέλλον για τα παιδιά μου, αν καταφέρω κάποια στιγμή να αποκτήσω γιατί θεωρό πολύ ιερό θέμα την μητρότητα.»
Η αλήθεια είναι οτι η Ελίνα Μπεκάκου δεσμεύεται από το συμβόλαιο της να μην προχωρήσει σε άλλη επαγγελματική δουλειά μέχρι το τέλος του Big Brother. Τις προθέσεις της για τσόντες-sex videos τις έχει δείξει στο παρελθόν και δεν χρειάζεται και πολύ φαιά ουσία για να καταλάβουμε πού το πάει.
Δείτε το video:


Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου