Με
στόχο να βοηθήσουν στη συγκέντρωση ενός εκατομμυρίου δολαρίων, για την
οργάνωση "Keep a Child Alive" διάσημοι χρήστες του Facebook και του
Twiiter, αδρανοποιούν τους λογαριασμούς τους. Θα επιστρέψουν όταν
επιτευχθεί ο στόχος
Ο ένας μετά τον άλλο, μια σειρά από διασημότητες
εγκαταλείπουν τα κοινωνικά δίκτυα όχι επειδή βαρέθηκαν αλλά για να
συμβάλλουν σε έναν καλό σκοπό.
Η τραγουδίστρια Αλίσια Κιζ διεξάγει
φιλανθρωπική καμπάνια με τίτλο "Θυσία της ψηφιακής ζωής" (Digital Life
Sacrifice) με σκοπό να... μαζευτούν χρήματα τη
προσεχή Τρίτη με αφορμή τη παγκόσμια ημέρα AIDS για την οργάνωση "Keep a
Child Alive", ο οποίος υποστηρίζει οικογένειες που είναι φορείς του ιού
HIV.
Ήδη η Lady Gaga, ο Τζάστιν Τίμπερλέικ και ο Άσερ
συγκαταλέγονται μεταξύ των σταρ που θα ξεχάσουν για λίγο το Facebook
και το Twitter κάνοντας μια καλή πράξη. Στο μακρύ κατάλογο των
διασημοτήτων βρίσκονται και οι Τζένιφερ Χάντσον, Κιμ και Χλόη
Καρντάσιαν, Σερένα Γουίλιαμς κ.ά.
Μάλιστα οι σταρ θα επιστρέψουν στην
ψηφιακή τους ζωή μόλις μαζευτεί το ποσό του ενός εκατομμυρίου δολαρίων,
ενώ θα εμφανιστούν βίντεο που θα απεικονίζονται μέσα σε φέρετρα για να
αναπαραστήσουν τον ψηφιακό τους θάνατο.
Η βραβευμένη με γκράμι Αλίσια
Κις, δήλωσε ότι "είναι πραγματικά πολύ σημαντικό και όμορφο να
χρησιμοποιήσουμε τέτοιου είδους μέσα για καλό σκοπό", προσθέτοντας ότι
είναι ένας άμεσος και συγχρόνως συναισθηματικός και σαρκαστικός τρόπο να
τραβήξεις τη προσοχή των ανθρώπων.
Σύμφωνα και με τον πρόεδρο και
συνιδρυτή της οργάνωσης Λέι Μπλέικ, "προσπαθούμε να υπογραμμίσουμε γιατί
ο κόσμος να νοιάζεται τόσο πολύ όταν κάποιος διάσημος πεθαίνει και δεν
ενδιαφέρεται εξίσου για τα εκατομμύρια των ανθρώπων που πεθαίνουν
καθημερινά δίπλα μας".
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου